Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення товару належної якості можна здійснити протягом 14 календарних днів з дня отримання замовлення, якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням, а також:
- не пройшло 14 днів з моменту отримання товару у відділені або поштоматі Нової пошти;
- товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості;
- повністю збережена фірмова упаковка (включно з ярликами);
- в наявності розрахункові документи.
Увага! Не підлягають обміну (поверненню), згідно із законодавством України (Додаток №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172): пір'яно-пухові вироби, дитячі іграшки гумові надувні, розчіски, гребенці та щітки масажні, рукавички, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці.
Повернення товару неналежної якості. Ви маєте право протягом гарантійного терміну заявити претензію про якість товару (згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») та здійснити повернення товару неналежної якості. Виявлений Вами недолік не повинен бути наслідком неправильного використання або зберігання товару. З правилами та умовами ефективного і безпечного використання товару можна ознайомитись в товаросупровідних документах або в розділі «Гарантії та догляд».
Товар неналежної якості - це товар у якому виявлено недоліки.
Недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
- він взагалі не може бути усунутий;
- його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором купівлі-продажу.
Як повернути товар?
Повернення товару можливе виключно тим же шляхом, як його було отримано.
Повернути товар необхідно кур’єрською адресною доставкою на адресу, з якої була здійснена відправка (вказана в шапці документів на повернення), Код ЄДРПОУ 44183910. Контактний номер для вказання при оформленні повернення: 0800505707 (не приймає дзвінки).
Для того, щоб повернути товар потрібно:
- Уважно заповнити документи для повернення товару, які приходять в посилці разом з товаром (Заява на повернення товару, Накладна на повернення товару, Видаткова накладна). УВАГА! Для повернення грошових коштів обов’язково потрібно вказати у Заяві на повернення: прізвище, ім’я, по-батькові покупця, паспортні дані, ідентифікаційний номер, номер поточного рахунку в банку (IBAN).
- Зібрати товар в повній комплектації та в товарному вигляді (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
- Вкласти розрахункові документи: документ про переказ готівки і, якщо розрахунок відбувався із застосуванням банківської картки, копію сліпу платіжного терміналу, виданого у відділенні Нової пошти разом із Замовленням. Якщо дані документи у Вас не збереглися, Ви можете звернутися до відділення Нової пошти, де був отриманий і оплачений Товар, для їх відновлення.
- Відправити товар з усіма документами адресною доставкою будь-якою зручною вам кур’єрською службою на адресу, з якої була здійснена відправка (вказана в шапці документів на повернення), Код ЄДРПОУ 44183910. Контактний номер для вказання при оформленні повернення: 0800505707 (не приймає дзвінки).
Увага! Якщо ви повертаєте декілька різних замовлень, то необхідно оформити кожне повернення окремою посилкою.
Оплата за пересилку:
- пересилка здійснюється за рахунок покупця, у разі повернення товару належної якості (не підійшов за фасоном, розміром, кольором тощо);
- пересилка товару здійснюється за рахунок інтернет-магазину, у випадку повернення товару неналежної якості.
Якщо товар відповідає вище зазначеним умовам повернення, грошові кошти будуть повернені на банківський рахунок покупця протягом 10 робочих днів, але в жодному разі не більше 30 днів з дня отримання повернення магазином.
У випадку повернення товару неналежної якості, пересилання здійснюється за рахунок інтернет-магазину. Для підтвердження факту відправки Вам товару з недоліками просимо звернутися на пошту info@columbia.ua та надіслати фото товару, що підтверджує наявність тих чи інших недоліків. Після чого ми передамо інформацію на перевірку відповідальним фахівцям.
Розгляд претензії займає від 1 до 14 днів. Після попереднього розгляду Вашої Заяви на повернення:
- якщо в товарі будуть виявлені недоліки або істотні недоліки грошові кошти сплачені за товар будуть повернуті на Ваш банківський рахунок вказаний в Заяві на повернення
- якщо в товарі не будуть виявлені недоліки або істотні недоліки, які виникли з вини Виробника і / або Продавця, на Вашу адресу, вказану в Заяві буде відправлено лист за результатами розгляду Вашої заяви. Після отримання зазначеного листа Вам необхідно зв'язатися з нами по електронній пошті: info@columbia.ua
УВАГА! У разі, якщо Ви не зв'язалися з нами після отримання листа або не забрали товар з відділення Нової пошти протягом 5 днів після доставки, то таким товаром, після закінчення 30 днів після повідомлення Покупця, Продавець має право розпорядиться на свій розсуд.